Dienos klausimas
Ar žinote, kad Europos sveikatos draudimo kortelė garantuoja būtinosios medicinos pagalbos paslaugų išlaidų kompensavimą, tik jei paslaugos buvo suteiktos valstybinei sveikatos sistemai priklausančioje gydymo įstaigoje?
Taip, žinau
Ne, nežinau
Man neaktualu

Pradžia


SIEKDAMOS GERINTI APTARNAVIMO KOKYBĘ LIGONIŲ KASOS KLAUSIA GYVENTOJŲ NUOMONĖS

„Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie Valstybinės ligonių kasos (VLK) ir teritorinių ligonių kasų (TLK) teikiamas administracines paslaugas ir gyventojų aptarnavimo kokybę. Būsime dėkingi, jei skirsite kelias minutes ir užpildysite anoniminę apklausos anketą“, – rašoma ligonių kasų interneto svetainėse skelbiamoje elektroninėje anketoje, skirtoje gyventojų aptarnavimo kokybei įvertinti.

Nuo rugsėjo ligonių kasų interneto svetainėse pradėtą skelbti elektroninę apklausos anketą  gyventojai anonimiškai galės pildyti iki šių metų pabaigos. Tikimasi, kad gyventojų atsakymai į anketoje pateiktus klausimus ir pastabos padės didinti žmonių pasitenkinimą ligonių kasų teikiamomis paslaugomis.

Anketoje gyventojai prašomi įvertinti Europos sveikatos draudimo kortelės (ESDK) išdavimo, konsultavimo, dantų protezavimo, sąnarių endoprotezų, klausos aparatų skyrimo, tarpvalstybinės sveikatos priežiūros išlaidų kompensavimo ir kitas ligonių kasų teikiamas paslaugas bei gyventojų aptarnavimo efektyvumą ir kokybę.

Siekdamos didinti vartotojų pasitenkinimą, ligonių kasos modernizavo  teikiamas administracines paslaugas, dalį jų perkeldamos į elektroninę erdvę – sudarydamos galimybę paslaugas gauti per E. valdžios vartus ar per elektroninę bankininkystę. Elektroniniu būdu galima užsisakyti Europos sveikatos draudimo kortelę, pasitikrinti draustumą privalomuoju sveikatos draudimu ir sužinoti, kiek kainavo asmens gydymas, už kurį buvo sumokėta Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. 

Pernai skelbtoje anoniminėje apklausoje dalyvavę gyventojai gana palankiai įvertino ligonių kasų teikiamas paslaugas. Daugiau nei 80 procentų respondentų pareiškė esantys patenkinti ir labai patenkinti aptarnavimo kokybe ligonių kasose.

Anketą gyventojai anonimiškai gali pildyti iki šių metų pabaigos. Ją rasite čia.

Šiaulių teritorinės ligonių kasos informacija 




Twitter MySpace LinkedIn Facebook
darbo laikas
I-IV : 8.00-12.00 12.45-17.00
V : 8.00-12.00 12.45-15.45
Gyventojų aptarnavimas