Dienos klausimas
Ar žinote, kad Europos sveikatos draudimo kortelė garantuoja būtinosios medicinos pagalbos paslaugų išlaidų kompensavimą, tik jei paslaugos buvo suteiktos valstybinei sveikatos sistemai priklausančioje gydymo įstaigoje?
Taip, žinau
Ne, nežinau
Man neaktualu

Pradžia


TLK kokybės politika

Šiaulių teritorinės ligonių kasos (toliau – TLK) svarbiausias įsipareigojimas – garantuoti privalomuoju sveikatos draudimu apdraustiesiems asmenims sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ir vaistų kompensavimą bei išlaidų už suteiktas paslaugas ir išduotus vaistus apmokėjimą, disponuojant jai perduota iš Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau - VLK) Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF) biudžeto lėšų dalimi, laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų reikalavimų bei sutartinių įsipareigojimų.

Misija

Šiaulių teritorinė ligonių kasa – sveikųjų ir sergančiųjų garantas – užtikrina apdraustųjų sveikatos priežiūrą, kompensuodama jos išlaidas, skaidriai ir efektyviai naudodama lėšas.

TLK vadovybė įsipareigoja:

1. Optimizuoti sveikatos priežiūros paslaugų apimtis, trukmę, struktūrą, kokybę ir prieinamumą apdraustiesiems atsižvelgiant į gyventojų sveikatos priežiūros poreikius, efektyviai ir skaidriai naudojant skiriamą PSDF biudžeto dalį.

2. Užtikrinti su privalomuoju sveikatos draudimu susijusių viešojo administravimo paslaugų teikimą, apdraustųjų interesų atstovavimą, nuolat gerinant teikiamų paslaugų kokybę.

3. Gerinti visuomenės informavimą apie privalomojo sveikatos draudimo sistemą, prioritetinius TLK veiklos tikslus bei pasiektus rezultatus tam panaudojant efektyvias komunikavimo priemones.

4. Didinti darbuotojų motyvaciją siekti geresnių rezultatų bei didinti darbo efektyvumą gerinant dirbančiųjų darbo sąlygas bei vidinės komunikacijos galimybes, užtikrinant pastovų kvalifikacijos kėlimą.

5. Didinti vykdomos veiklos produktyvumą tikslingiau panaudojant kaupiamus duomenis ir plėtojant informacines technologijas.

6. Nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą ir jos rezultatyvumą atsižvelgiant į suinteresuotų šalių poreikius.


Paskutinis atnaujinimas: 2018-10-19 14:04:54
darbo laikas
I-IV : 8.00-12.00 12.45-17.00
V : 8.00-12.00 12.45-15.45
Gyventojų aptarnavimas